Rubrik

Tja,
Va askul hos Jenny :D Vi va ute å red i skogen i 2½ timme, det va nice :D Sen käkade vi jättegod mat som hennes mamma hade gjort ^^ å så blev det såklart godis å chips å glass på kvällen (käkade ju på McDonalds när vi kom dit oxå, nyttigt värre, jag vet xD
Sen på kvällen/natten (kl 12 =P) så skulle Jenny leka modell å vi andra fotade ^^ sen så när Jenny stod å sminkade sig så kom Elin på att hon ville sminka mig (folk brukar tycka det är kul att sminka mig xD) så vi tog före- och efterbilder, haha blev ju lite skillnad kan jag ju säga =P men bilder kommer någon annan dag. Sen fick jag även leka lite modell med Jenny =P Å så fotade jag massor oxå, det va kul =D Innan vi la oss så kollade vi lite på the simpson movie, men vi orkade inte kolla klart på hela.

Imorse så vaknade vi kl 11, då gick vi upp å käkade frukost å gav hästarna lunch, men tyvärr så va det äckelpäckelväder =( annars skulle vi ha ridit barbacka å tagit bilder, men nu blev det inte så =( men vi får väl göra det nästa gång istället =) Sen flummade vi massor ute i stallet när vi fixade hö, dom hade en sån där vit "snöboll" som jag kallar det =P vi satt på den å flummade å hade kul xD men sen ramlade jag av å så brände jag mig på en brännässla typ :S (finns dom redan?) så jag har fortfarande ont i lillfingret =( men sen skulle Jenny in å duscha å göra sig lite fin, för hon skulle till Thomas, så när hon var klar så fick vi skjuts till Upplands Väsby där vi tog pendeln till Älvsjö å så åkte vi mot Fruängen, på bussen så frågade Madde om jag ville hänga med hem till henne å hjälpa henne å packa upp, så jag ringde mamma å frågade om jag fick, å det fick jag, så vi åkte till Fruängen å därfifrån åkte vi en station till Västertorp å gick hem till henne.

Deras lägenhet ligger nära stationen, så det gick snabbt att gå, när vi kom fram så visade hon runt mig lite, e fett fint .:D å stort, dom e 2 människor + 1 hund å det e en 4a dom har på 80 kvadrat ^^ Sen så åkte vi och hennes mamma till IKEA å köpte en bokhylla till Madde, kan ju tillägga att jag och Madde på IKEA kanske inte är världens bästa kombination xD men kul var det :D Sen fick vi trängas lite i baksäket för att få plats å när vi kom tillbaka så hjälpte jag Madde å sätta ihop hyllan, å sen så hjälpte jag henne å packa upp alla böcker å ställa dom i bokstavsordning efter författare ;D Men det saknades en låda så vi gick ner i förrådet å kollade, men den fanns inte där, däremot så bajsade Myran där nere, myyys =P Så vi tog henne på en liten promenad, å sen gick vi å köpte pizza å tog med oss tillbaka å käkade å kollade på Hairspray sammtidigt ^^

Just nu så gör vi inget speciellt alls, vi sitter vid var sin dator. Hon lyssnar på "Gotlands stränder" (minnen från klassresan xD) å jag sitter här å bloggar =D Jag ska sova här inatt iaf ^^
Imorn blire skoj oxå! =D Då ska vi grilla vid långbroparken å chilldricka lite cider ;D Gott =D Det blir jag, Madde, Alexandra, Mimmi, Elin och Sanna =)
Men nu ska jag vara lite social ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0