Shopping!

Hej!
Vaknade kl 11 idag, å det va SOL ute :D så jag gick å duschade å sen klädde jag på mig, idag blev det klänning, tihi :D Sen åkte jag å mamma iväg till Skärholmen å shoppade lite :D Med mig hem fick jag 1 par vita jeans, 1 par blåa jeans, 1 jacka, 2 tröjor, 1 tjocktröja, 1 par skor, 1 halsband och 3 örhängen :D Så det va nice, å jag e nöjd nu, nästan. För jag va inne på H&M och såg min älskade vita hatt, i rätt storlek MEN den hade såklart en asskabbig kant med foundation! >.< ska fan skapa en anti foundation-grupp på facebook asså, för ni fattar inte hur sur jag blev! jag sprang sen runt i alla butiker för å hitta en annan vit hatt, men det fanns ingen! Så det va fett synd :(

När jag kom hem så gick jag över till Jacqie å gosade med Rupee :D Sen satt jag på gräsmattan å spelade gitarr, fett myyys ^^ 

Ajuste, en sak jag glömt å berätta! om ca 2 veckor så har vi stängsel runt vår tomt! :D Fett nice :D Då kan man lixom släppa ut Dharma utan å va rädd för att hon ska rymma :D Å så ska vi ha en grind ut till där bilarna står, så det e coolish :D



Om ca 2 timmar ska jag träffa Alex å Johan, vi ska som sagt på bio ^^ Men nu ska jag ut igen :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0