Skola

Tjenare,
Fick tillbaka mitt NK-prov idag, det som jag kom när det inte va mkt tid alls kvar å typ bad på mina bara knän att jag skulle få göra det, å jag fick fan VG på det! :O Vet ni hur stolt jag är eller? :D

Har iaf foto nu, har precis ändrat mitt fördjupningsval från Grafisk Kommunikation till Foto :) Får vi bara hoppas att det blir en grupp stor nog så jag kan få det =P
Har iaf precis gjort klar min filmis, så här blev den :)


Så nu väntar jag på att Jessica ska bli klar med sin så att vi kan gå ut å fota lite :-)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Tack! Den är ju inte så avancerad men jag ville bara ha något istället för den där tråkiga xD Jamen gör det :)

2009-04-18 @ 00:05:39
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0