Söndag

Hey,
Idag vaknade jag kl 2! Vetifan hur jag lyckades sova så länge :S Gick iaf upp å käkade frukost sen gick jag ut i solen å satte mig å läste =) Efter ett tag kom Eric å mormor, dom kom för å kolla på sin bil som vi har här, den är helt trasig, så den ska skrotas :P Å Eric hade tydligen suttit uppe till 2 igår å läst på om lagar å om nedladdning och sånt, hehe så nu vet han lite mer än vad han gjorde igår ;D Jag å Viktor gick sen ner i parken å kastade lite amerikans fotboll till varandra, fett kul, men jag har ont i armen nu ;P



Sen har jag ägnat hela dagen åt att läsa :P läste ut Eclipse som jag började med igår, så jag har väl läst ca 500 sidor idag :P Blev nyss klar, så jag satte mig här =)



Men ska läsa bloggar nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0