Tisdag

Shu,
Idag kom jag lite sent, för jag vaknade lite sent, men det var typ bara 5 min =) Men hade knappt nån engelska, för vi skulle hålla våra tal, men det var bara halvgrupp, å jag va inte i den gruppen, så jag gjorde inte mkt alls då. Sen hade vi SH, Men vår nya lärare va lite virrig å hade typ blandat ihop saker, så vi fick sluta tidigt :P 

Efter lunchen så var det musik, där spelade vi mest bara ploj, så vi fick väl eg. inget gjort :P Sen vare MDK, där antecknade vi massa, för vi ska ha läxförhör/prov om 2 veckor, å sen när den lektionen va slut (vi fick sluta tidigare) så drog jag hem, fast jag hade NK oxå eg (nån extra lekiton inlaggd där för att vi missar på torsdag) men jag orkade verkligen inte! så jag drog till Alex där jag fick pengarna hon va skyldig, å sen stannade jag hos henne ett tag :) vi käkade tomatsoppa (:D) å satt å snackade ^^ kom nyss hem, så jag ska äta nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0