Torsdag

Tjenare,
Snabb sammanfattning av dagen:

Mentorstid - Fick min frånvarorapport, har ca 8% ogiltigt frånvaro, å ca 13 % totalt (ogiltig och giltig) och så fick vi tider för utvecklingssamtal, så nästa torsdag kl 14:40 ska jag har det.
Svenska - lånade bok å läste den (jag fick läsa min "Den Äldste" så det e nice ^^) Idol-tjejerna kom oxå, ska på möte imorn kl halv 3 å få reda på lite mer om hur allt blir ^^
Matte - Überläskig lärare vi har där :S aggresiv å läskig.. men men, jag jobbade lite faktiskt :D men sen satt jag bara å kladdade i boken xD
Lunch - Ganska äcklig mat, men sen satt vi ute å chillade :)
Engelska - Va bara där å fick reda på tider inför imorn (NP) å sen fick halva klassen gå typ, för resten skulle hålla sina tal.
NK - Lyssnade inget alls på Anders, va fett trött, så jag spelade spel på mobilen istället xD

När jag kom hem så sa jag till mamma att det e utvecklingssamtal, men jag trodde ju såklart inte hon skulle gå, för hon gjorde inte det förra gången, men så sa hon att hon kommer, för det är ändå halvdag då så hon ska ta ledigt, SUCK!

Har iaf käkat nyss, å nu ska jag läsa igenom lite bloggar å sen kanske se nån film eller läsa lite :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Svar: Tack! :D



Hahaha, nööörd! XD



Haha jamen ofta jag orkar kolla upp och skriva något på riktigt XD

2009-04-23 @ 20:47:08
URL: http://crystalclear.blogg.se/
Postat av: Felicia

Tack! :)

2009-04-23 @ 21:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0