90 min extra

Halloj :)
Börja med att jobba i kassan i en timme, hade en tjej på mig hela tiden som klagade på allt jag gjorde typ >.< sen flyttade dom mig till pommes friten i typ 3 timmar å då frågade Roberth om jag ville jobba till kl 8 istället, å det kunde jag väl göra, sen hade jag rast å efter det fick jag jobba i köket resten av tiden, fick en rast på 20 min då också. Men jag fick faktiskt sluta en halvtimme tidigare ändå, så det va nice ^^ Delal slutade samtidigt som mig så vi gick ut å rökte å sen drog jag hem, helt tomt hemma (förutom katterna dåra ^^) så det e nice :D ska iag göra stekt potatis å kyckling nu! :D

Föresten, jag fick ett gulligt sms igår som gjorde mig lite glaaad :D
"Men.. jag har hört lite från dig... Fattar om du har mycket i göra med skolan osv.... Men.. Fan... Jag gillar dig.... Du är intressant... Puss <3"
Tihi :D

Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Felicia

har du börjat röka carro? :o

2009-08-22 @ 22:20:45
Postat av: Elin E

2009-08-24 @ 17:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0