Är för trött för att hitta på en bra rubrik!

Hellu ^^
Jag å mamma var iväg till vivo idag så mamma kunde hämta ett paket, vi cyklade, det va nice =) När jag kom hem så fortsatte jag med att göra fint i akvariumen, det stora blev riktigt fint! :D Sen tog jag bort kattklätterträdet å satte sniglarna där istället, så nu fick jag lite plats! Jag bytte jord hos dom också å gav dom mat :) Sen fixade jag blommorna också, fyllde på med jord och vattnade dem, och så har jag städat hela rummet! Var klar typ 9 typ då jag gick å mötte Alex, vi + våra hundar gick till fruängen där vi köpte lite onyttigt, Alex fick sina pengar också som jag var skyldig henne, så nu är Zingo verkligen min! :D


Vi gick hem till henne efteråt å satt och pratade om allt möjligt :) Va mysigt ^^ Men kl 12 så kände jag att det var dags att gå hem ;) Så nu ska jag byta om å sen lägga mig å sova :) Börjar 10:20 imorn iaf, nice! :)

Puss å kram <3


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0