Då har man +kort då ^^

Hey =)
Dagen idag började som sagt med mutlimedia, det va ganska kul ändå :) gjorde en boll som studsade ;) Sen hade vi svenska, där jobbar jag, Stephie, Anton å Fabian med att besvara lite frågor om medeltiden =P Sen hade vi mediakommunikation, snackade en del om kropsspråk och sånt, det e alltid intressant :D Sen löste jag soduko också ;) Till slut hade vi vår efterlängtade lunch! Efter det var det idrott, men där gick vi bara igenom vad vi ska göra den här terminen. Jag har ju tänkt å satsa lite på idrotten i år så jag får G.. men jag kan tänka mig å göra nästan allt förutom orientering! men det e typ ett måste.. så jag e ganska säker på att jag inte kommer gå på den, och då känns det onödigt å gå på resten om jag ändå inte får G... Men men, får se..



Efter skolan så åkte jag till t-centralen för å uppgradera mitt busskort. Var MASSA folk där, men som tur va så trängde sig en gubbe före mig, men när jag skulle ta min lapp så kom det nån random å gav mig hennes lapp medan hon mummlade något om att hon ger upp =P Så jag fick vänta typ 10 min bara ^^ Så träffade jag Angelica också! Gammal konfakompis, så det va nice :D

Har nyss kommit hem iaf, är grymt trött nu! Men ska väl ut på tomten lite tror jag!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Hilda

Redigerat ;)

2009-08-24 @ 21:57:13
URL: http://retaliate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0