Deutschland

Tjenare =)
Skönt å sova i sin egna säng igen ^^ Hade Inger bredvid mig hela natten =) Sen när jag vaknade och hade satt mig vid datorn så kom Zingo springades å hoppade upp i mitt knä där han fortfarande ligger å kurrar, min sötnos :D <3 Tjaaa.. vad ska man skriva mer..? Sista dagen då man är "helt ledig" typ, för imorgon måste man gå å lägga sig i tid >.< Är iaf en lite halvt äckeldag idag, tråkigt väder och det lät som om det regnade lite nyss :(

Inger :)


Fick föresten reda på igår att mamma och pappa ska iväg till Amsterdam i 4 dagar nästa månad typ! Ja, jag är avundsjuk :P men dom har seriöst typ aldrig rest tillsammans, så det blir kul för dom =) Bara det att jag blir såklart den som får allt ansvar. Jag har inget emot det när jag ensam hemma såklart, men när Viktor, Erik och framförallt Charlotte e hemma så suger det. Ofta Viktor eller Erik skulle se till att Lotta får mat lixom? så det suger lite >.< Men sen sa mamma också att nästa sommarlov så ska vi kanske bila genom tyskland! :D Då blir det bara jag, Lotta, mamma å pappa, en liten familj ^^ Så det blir skoj ^^

Nu blev det en aningen långt inlägg kanske, inte precis vad jag hade planerat xD Men nu ska jag gå å käka frukost, å sen är det faktiskt städning som gäller om jag inte vill att mamma ska dampa ut när hon kommer hem, kul avslut på sommarlovet! :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Huh Deutchland? menaru Deutschland? ;P

2009-08-17 @ 15:06:56
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0