^^

Halloj :)
Har haft trevligt ikväll ^^ Karolinas föräldrar var jättetrevliga och gav Fredrik massvis med presenter!! mer än han någonsin fått typ xD Ne, men grymt mkt var det iaf =P Haha jag har föresten lallat omkring i typ 7 cm höga klackar (!) hela kvällen :P Viktor tyckte det var snygg och att jag borde ha det oftare :P Haha sen hade vi skitkul med lite olika peruker xD xD Lotta fick ju en lockig peruk när hon fyllde år som hon kunde ha till sin prinsessklänning, så provade Erik den å såg ut som en pudelrockare xD Vi hade grymt kul iaf ;D Men dom drog för ungefär 30 min sen.. Jag ska väl försöka att inte lägga mig alltför sent, ska ju upp kl 7 imorgon, börjar 8:40 med multimedia =) Men jag e fett pepp, ser fram emot å få pröva allt nytt jag lärt mig i boken jag läst ;D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0