Ere fest eller?

Hallo :)
Haha var ute på tomten idag å det var typ kvarterets alla katter på vår tomt xP Sigge, Inger, Zingo, Souko, Sam och den lille orange. Inger fick typ fnatt :P hon är ju typ 13 år, men hon jagade den lilla orange, sen fnattade hon ut på Zingo och attackerade honom :P Sen drog Sam och Souko och då hoppade ZIngo och den lille upp i plommonträdet och jagade varandra där :P

När jag kom in igen iaf så gjorde jag lite matte, jag fixade det vi skulle, så det var nice :) Sen ska jag ju jobba imorgon.. har inte lyckats ändra tiden, så jag får väl skolka lite :P e ju ändå bara äcklig rörlig bild! >.< Sen på kvällen så ere fest i danderyd! ;D Ska va rocktema, så jag ska väl ta med mig sakerna till jobbet å sen åka direkt efter det! Är fett pepp iaf :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0