Ganska elak.. men lite kul ändå ;)

En ganska överviktig kvinna ~45 sitter på bussen när busschauffören ~50, som kör ganska fort och ryckigt, inte stannar på den station kvinnan säger sig vilja gå av på. Problemet är att stoppskylten inte lyser. Kvinnan blir väldigt irriterad då hon missar sin station.
Kvinnan: Hallå! Jag skulle ju av här, jag har tryckt på knappen (vilket hon aldrig gjorde egentligen). Jag tycker du kör onödigt fort, varför stannar du inte?
Busschauffören vänder sig om och synar kvinnan med en lurig blick.
Busschauffören: Jag tycker du verkar vara lite onödigt fet.
Övriga tre passagerare i bussen kan inte hålla tillbaka tårarna eller skrattet. Kvinnan blir av naturliga skäl helt rosenrasande samtidigt som busschauffören glatt skrattar lite åt sig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0