måste nog bättra på mig..

Jahaaaa, nu va klockan visst 4 igen o.O Aja tur att jag ska vara hos mormor nästa vecka, sista veckan av sommarlovet, då har jag ändå inget att göra och jag lär vara übertrött efter att ha lekt med kusinerna hela dagen, så då kommer jag lägga mig i tid!

Föresten, det händer ju lite saker nu i dagarna!
Imorgon ska jag och Alexandra färga håret! Om någon gissar rätt på vilken färg jag ska färga (okej, tona) till så länkar jag den!
På fredag kommer mamma o co hem. Älskade Dharma också! Gud vad jag saknar henne <3 Ska även på brännboll med jobbet då!
på lördag börjar Fredde flytta hemmifrån.
På söndag jobbar jag mitt sista pass innan jag får 12 dagars ledig, sen ska vi ha en kombinerad avskedsmiddag för Fredde och födelsedagsmiddag för pappa.
På Måndag fyller kära pappa 52 år! Jag, Lotta och Dharma åker nog till mormor då också.

Frågan är bara vad man ska ge pappa!? han vill inte ha något säger han ju alltid, men något måste man ju ge! jag får sova på saken tror jag.
Godnatt
Puss å kram <3 

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag gissar på svart ;-)

2009-08-06 @ 16:15:45
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0