Natti!

Halloj :)
Har kollat runt lite på adlibris nu, sida med en bra priser på böcker :) Hittade 5, kanske 6 böcker jag vill beställa hem, kostar 441.. men lönen kommer ju imorgon (! :D) så det kanske jag kan göra (A) ska prata med mamma ^^ det är iaf alla 4 twilightböckerna (engelska) å 2 andra kul böcker ^^

Snackade ca en timme med Jenny nu på kvällen, hon va på väg hem, hon verkade ha en trevlig busstur, haha xD Ne, jag tyckte faktiskt synd om dig Jenny ;-)

Efter att jag pratat klart med henne så stekte jag upp kyckling å potatis, seriöst, jag skulle kunna leva enbart på det! <3 :D Så gott ^^ Men nu är det dags att sova, börjar ju kl 08:25 med äckliga rörlig bild >.< Ska kolla SL nu iaf så jag vet när jag ska åka imorgon..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Haha, fyfan asså! Men de som satt bredid mig var söta tyska pojkar så jag hade det inte så farligt, jag snackade lite med dom efter att vi la på, haha.



Så du gjorde kyckling? Haha :D <3

2009-08-25 @ 21:43:58
URL: http://crystalclear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0