Promenad och godis.

Halloj ^^
Jag och Emmi tog en promenad till Fruängen, hem till henne, så hon kunde hämta sin laptop, så då fick jag se hur hon bor också å hälsa på hennes mamma ^^ Sen gick vi till videobutiken å köpte massa godis båda två :P När vi kom hem så gick vi ut å satte oss i hammocken (ingen aning om det stavas så, men jag chansar :P), tände några ljus å mumsade godis å snackade ^^ Vi lät Zingo vara ute utan koppel också, i början gick det bra, sen försvann han plötsligt! Han drog över till grannens tomt å var näst intill omöjlig att få tag på, så när jag väl fått det så fick han vara inne. Han satt då och mjaoade (Jenny: Miiijao! haha xD) och ville ut, sen hördes det plötsligt jättetydligt, då hade han gått till mitt rum och var med framtassarna på husvägen, för jag hade öppet fönster! Så jag skyndade mig in å stängde det =P

Viktor kom ut också, så vi satt alla tre där ute å snackade men sen började det regna, så vi släckte ljusen och gick in.Nu har Emmi och Viktor gått ner till Viktor, å jag ska nörda lite wow tror jag, det var ju ett tag sen ;P Men jag får se till så jag inte går och lägger mig för sent, för jag jobbar imorgon, börjar kl 12:30.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0