Skola

Hej folk
Jag är i skolan nu. Kom 1 timme sent typ, försov mig. Men jag missade inget viktigt. Sen hade vi hål i typ 2-3 timmar å sen var det engelska. Vi har typ skolans äldsta tant som är norsk och inte kan varken engelska eller svenska särskilt bra, de ämnena hon undervisar i, suck! Seg lektion, men vi fick iaf inga läxor!

Nu har vi textkommuniktion, läraren står å pratar massa bara, å jag ska vara med någon å jag får såklart vara med den nya tjejen som jag inte gillar alls pga att hon är jättelik Hanna >.<  vi ska göra ett porträttintervju typ.. orkar verkligen inte >.< eftersom att jag sov 3 timmar inatt å 5 igår så är jag grymt trött å inte alls på humör! >.<
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hanna?

2009-08-23 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0