The Fog


För etthundra år sen förliste ett skepp under mystiska omständigheter utanför North Carolinas kust. På årsdagen rullar en spöklik, tät dimma in över bukten och den tycks komma från ingenstans. De döda sjömännens själar återvänder från sina vattenfyllda gravar på havets botten för att utöva hämnd. Skugglika figurer är ute efter öborna och sjömannen Nick, hans ex-flickvän Elisabeth, hans vän Stevie och hennes son är fångar i den dödliga dimman.

Den filmen såg jag och Johan, det blev den eftersom att min älsklingsskådespelare Tom Wellin var med i den :) <3

Det är omöjligt att tröttna på denna bild! :D <3 <3 <3


Men filmen va aswierdo, jag fattade inte slutet alls =P så filmen va väl skit, men den blev OK eftersom att Tom var med ;) men han hade lite skäggstubb, så det var ett litet minus!
Efter filmen så gick vi till pizzerian så Johan kunde köpa pizza, sen tillbaka till honom och kolla på Time Warp å sen va det dags för mig att gå hem.

Hemma var det helt tomt, men mamma ringde å sa att dom är på väg nu, men dom e bara i uppsala. Efter 10 min kom Viktor hem å efter 10 min till kom Erik. Jag tänkte iaf käka lite nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0