The Green Mile



Paul Edgecomb var på 30-talet vaktchef vid en avdelning för dödsdömda på delstatsfängelset i Cold Mountain. En dag anländer en ny fånge till avdelningen. En jättelik svart man vid namn John Coffey, anklagad och dömd för att brutalt ha mördat två vita småflickor. Paul tar särskilt intresse för denna fånge, som inte visar några som helst tendenser till ett våldsamt beteende. Då händer något mycket underligt en dag. Någonting som liknar ett mirakel...



Jävlar va bra den filmen är asså! Shit va jag grät... Det är väl ändå en film som de flesta har sett? Har ni inte gjort det, då måste ni se den!

Så jag har sett den filmen ikväll (Den gick på tv3, men jag hämtade vår dvd å kollade på den istället, pallar ju inte all reklam =P) sen var jag uppe i musikrummet å sjöng ^^ ingen annan e ju hemma, så det fanns ingen å störa ;P Nu är klockan snart 1 iaf så jag tänkte gå å lägga mig!

Föresten, en ny låt som jag gillar grymt mkt ^^


Godnatt
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0