LEDIG!

Hallo :)
Jobbade 4 timmar idag bara, grymt skönt, å nu är jag ledig i 12 dagar, jippi! :D Jobbade de två första timmarna i köket å de två sista med att göra pommes frites! alltså att se till att det alltid finns pommes och att det finns "färdigpackat" eller vad man ska kalla det :P

När jag kom hem så var det dukat och klart! :D så vi åt massa kräftor, så himla gott :D Å min morotstårta blev riktigt lyckad! :D Haha sen hade vi jättekul när vi skar ut bitar från den, ingen gjorde det normalt, den såg ut som en packman först, sen en packman/sonic å till slut som en gunghäst :D Så kul har vi i min familj ;D

Har precis skrivit ut ett kort som jag gjorde åt pappa i photoshop, så nu ska alla bara skriva på det så ska vi ge det till honom imorgon =) dock kommer Fredde inte kunna skriva på, för han är ju inte hemma hos oss längre, han e ju hemma hos sig och Karolina nu =P
Men nu måste jag packa lite så jag har allting med mig imorgon när jag åker till mormor!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0