WOHO!

Efter typ... 4-5 timmar har jag läst igenom alla 238 inlägg! Jag följer 30 bloggar för er som undrar (A) Vi har iofs haft familjemöte däremellan också.

Jaa.. på onsdag börjar skolan.. -.-' Söta lilla mormor har erbjudit sig att jag kan komma hem till henne så hon kan hjälpa mig och plugga, eller så kan jag sitta å plugga där själv om jag hellre vill det, så jag slipper bli störd av datorn å sånt, så jag tror jag kommer göra det, för jag tänkte försöka satsa lite på skolan i år! (hur många gånger har jag sagt det..? xD) Jag börjar kl 9 å efter lunch så ere vanliga lektioner, kuul! Sen stog det i brevet vi fick när vi slutade att schema ska ligga ute en vecka innan skolan börjar, men det gör det inte, det e fail!

Nu iaf när jag e befriad från alla blogginlägg så ska jag fixa Dharma öron som är jättetoviga, å sen ska jag ta min efterlängtade dusch!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0