<3

Hej hej!
Filmningen idag gick bra förutom att jag var väldigt (!) klumpig :P Välte lampan så den gick sönder och var på väg att välta en massa andra saker också :O Men förutom det så gick det bra :-) Vi hann i god tid till skolan också, så vi käkade och hade sen matte! Efter det så var det ju en härlig håltimme på 1 ½ timme innan det var dags för kör där vi ställde oss som vi ska stå på fredag och övade alla sånger och gång. Fick dessutom reda på att vi ska vara i skolan klockan sju på fredag!!! Hej jag kommer vara helt död.. På torsdag är det NP i Matte B som gäller! Shit, jag måste verligen plugga...

Iaf så träffade jag Mimmi på bussen hem, trevligt trevligt =) sen är ju såklart farfar här idag, det är ju tisdag ;) Men nu ska jag titta på Andra Avenyn, sen plugga matte och sångtexter/stämma, ska väl hinna med att äta där emellan också!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0