4 dagar kvar till lov!

Hej hej =)
Hade bara två lektioner idag, multimedia och mediakommunikation. Efter skolan drog jag till t-centralen för att handla jeans. Jag provade och provade och provade, men det är fan helt omöjligt att hitta jeans som sitter bra! :@ Slutade med att jag köpte ett par leggings istället, en tröja och lite örhängen ;P Sen åkte jag hem och läste igenom alla jävla blogginlägg, men nu är det klart! :P

Jaa.. måndag är snart över iaf, skönt det! Längtar till helgen dock.. Rickard kommer ju hem på torsdag kl 15!! :D Sen ska vi bjuda hans kusiner på middag för de ska lämna tillbaka hans katt som de tagit hand om =) På lördag ska jag och Alexandra på skansens julmarknad och på söndag och måndag typ är det dags för julbak, wiiie :D Sen ska jag ta sista gardasilsprutan nån gång i nästa vecka också..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0