Åååh, fett avis!!

Vet ni vem jag precis pratade med? Rickard! Och vet ni vad han gjorde??? han satt å lyssnade på Kevin Borgs genrep!!! Ååååh, lagom avis man e :( :( jag vill också!

Men men.. Provet gick bra!! Jag hoppas på ett VG, men om det gick så bra vet jag inte ;P Hade ju bara den lektionen idag, det va chill =) När jag kom hem så var pappa hemma "Neej!" tänkte jag, men han var jättesnäll :O Typ "Hej gumman! Var det du som gjorde köket igår? Det var jättefint! Du borde inte överanstränga dig så. Vill du ha några kläder förresten? Jag tänkte att jag kunde betala det isåfall om du kanska vill ha ett par byxor eller så?" Tror ni jag blev paff eller? :O Jag antar att mamma pratat med honom för jag klagade lite inför henne igår :P

Annars då.. jo, jag har världens jävla mensvärk, fan asså, ni killar ska fan vara jävligt glada över att ni slipper sånt! Bara så ni vet lixom :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0