Åka biiil

Hej hej =)
Igår va vi ju hos Adde och Emmy, det var trevlans =) Sen åkte vi hem och sov :P Idag har vi varit med Nicke (Rickards bror) och meckat med hans bil, sen var vi hos dyra veterinären, lilla Pipan fick en termometer uppstoppad i rumpan med lite glidslem på (haha xD) hon vägdes, klämdes lite på, fick ögonen å tänderna kollade och så tog dem ett blodprov på henne, de ska ringa upp sen å berätta vad de visade. En säck mat fick vi köpa också. Hoppas proverna visar något å att maten hjälper så hon slipper spy varje dag.

Efter veterinär så åkte vi hem å lämnade henne, Nicke å Rickard bar ner en tung svets till bilen, vi käkade pizza, tillbaka till garaget, mecka klart med Nickes bil och sen hem och sova :D Jag var skittrött, så det var nice ^^ Vid 8 väckte Rickard mig, vi skulle iväg å hämta en bil som vi ska åka i imorgon (vi ska till Halmstad) men jag var väldigt trött så jag sov vidare så Rickard fick åka själv.

Rickard har iaf nyss kommit hem, så han ligger här bredvid mig =) Vi borde väl lägga oss snart (fast jag är ju jättepigg nu xP) för vi ska upp kl 5 imorgon :P Tar ju typ 6-7 timmar att åka så :P Men det ska bli kul :D Vi ska dit å hälsa på en kompis till Rickard om ni undrar =) Kommer hem på onsdag iaf =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

sv: men den var ju cool! om den är röd och svart? kanske google lurade mig..Åh haha talande klocka is da shit!

2009-12-29 @ 04:18:03
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Stephanie

sv: hahah fick rena paniken när jag såg namnet och bloggen. jag ba: öööh vad har jag ställt för fråga i sömnen?!

2009-12-30 @ 21:42:22
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha jaa skoja inte :O Haft en bra jul då sötnos? :) <3

2009-12-30 @ 22:55:01
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0