Bye bye

Hej =)
Nu har man nyepilerade ben och är nyduschad, skönt skönt =) har ny mobil också! Den har ju inga kul funktioner alls, ingen kamera eller så, men det funkar iaf! Så den ska jag väl ha i ett år tills jag fylelr 18, då köper jag en ny med abonemang! Den första som ringde mig var nån anonym snubbe som hette Christer och sa att han gick i min skola :S han kunde mitt namn å allt, lite creepy.. Men men, får se om han ringer igen.

Nu ska iaf jag och Rickard åka iväg till Rickards kompis Adde =) Så jag ska ta och packa ner lite saker och sen så åker vi, ha en bra kväll allesammans!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

vad för modell på mobilen? 8]

2009-12-27 @ 20:58:13
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0