Fryser som en nakenhund på norpolen

Godmorgon.
Dagen började bra idag, jag gjorde iordning lite frukost, var glad för vi har köpt nya tallrikar och det var perfekt storlek på dem, man kan lixom inte tömma en liter fil i den som man kan i de gamla ;P Så satt jag vid vårt ny lilla söta bord också. Sen gjorde jag felet att titta ut. Usch, jag ryser bara jag tänker på det. Det är vitt ute. Det ligger snö på marken! Mina ögon såg snö och min kropp började skaka på en gång, så jag fryser som faan nu, även fast jag har skitmkt kläder på mig och sitter på mitt varma rum! Uuuusch, klarar inte av det här >.<
Ne.. ska väl fixa mig lite nu och sen se om jag kommer iväg till bussen utan att få nån panikattack..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0