GOD JUL! :D


Från mig, till er alla, en riktigt god jul! ;D

Det förstörde dock julkänslan en aningen att jag inte fick någon julstrumpa i år! :( Mamma tycker vi är för stora för det nu, så bara Lotta fick, fett sämst :(

Jag har varit vaken i ca en halvtimme nu iaf, Rickard drog nästan på en gång, han ville inte störa, men han kommer tillbaka ikväll :D Jag har ju öppnat mina julklappar nu som jag fått, så av Johan fick jag två pocketböcker, "Kackerlackorna" och "Fladdermusmannen", dem verkar fett spännanade! :D


Sen fick jag de här jättesöta örhängena :D


Av Rickard fick jag dessa plektrumörhängen, coola va? :D


Fett nice med julklappar asså ;D men resten av julklapparna får jag inte förän kl 8! För det är så vårt årliga julschema säger ;)


Men nu vill mamma ha hjälp med något!
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0