Halmstad

Hej alla glada! :)
Här har man visst inte uppdaterat på så länge :P Men jag och Rickard var ju i Halmstad tisdag-onsdag. Vi var där och hälsade på hans kompis Ida och hennes kille Anders. Vi hade jättetrevligt, första dagen så var vi å fikade, handlade, tog kort på en kyrkogård, gjorde mat å käkade maten (tacos) killarna tittade på kiss- å bajshumorklipp på youtube och såg helt överlyckliga ut :P Sen tittade jag och Ida på sexleksaker på internet å då var vi typ överlyckliga å killarna suckade bara :P På kvällen åkte iaf Anders hem till sig å jag och Rickard sov i Idas säng å Ida på en madrass :P


Rickard, Ida och Anders



Älsklingen :D <3


I onsdags så åkte vi till en porrbutik och hade skitkul, Rickard tyckte kanske inte det var fullt lika kul :P Sen gick vi vidare till en cykelbutik innan vi gick vidare till nästa porrbutik. Där inne köpte jag en sen julklapp till någon, vad det var och till vem får ni inte veta ;) ;) Men efter det så åkte vi till Ida igen och åt och sen så åkte vi hem =)

Vi kom hem till mig vid 8-tiden, då packade jag ner lite saker, sen drog jag till Alex ett tag också, var där i ca en timme, Rickard väntade hemma hos mig under tiden. Sen när jag kom tillbaka igen så åkte vi hem till Rickard där jag tog en dusch och sen gick vi och la oss =)

Idag så har vi bara hunnit med att käka frukost typ. Rickard sitter här bredvid mig å spelar gitarr =) Ikväll ska vi iaf hem till Challe där vi ska fira nyår, det blir myys =) Det blir jag, Rickard, Nicke och Challe =)
Va ska du göra på nyår? Mysa hemma, ut å festa, inte fira alls? Ni kan väl skriva en kommentar så blir jag lite extra glad :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0