Ja, jag är sämst.

Klockan ringde kl 7 idag, tror ni jag orkade gå upp eller? Ne, jag ställde mobilen på lite snooz, men de gick ju inge vidare, kl 9 kom jag upp! Så jag har precs käkat frukost och klätt på mig nu, men istället för att åka till skolan tänker jag faktiskt plugga hemma, tror jag får mer gjort då! Och jag ska faktiskt plugga också! Vi har matte nu, så jag ska till vardagsrummet och sätta mig där och plugga, sen har vi svenska då ska jag seriöst börja med talet! Engelskan ska jag däremot åka till, och sen e det ju kör!

Förresten, jag kollade upp när jag måste åka för att vara i skolan klockan sju på fredag. 5:58 går mitt tåg från Jakobsberg! >.< Fyyyfan asså.. men vad gör man inte för kören! .. eller nåt :P Ne, matte nu!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0