Maat!

Hellu =)
När de kommit hem från promenaden så drack vi glögg å fikade, sen åkte farfar, mormor å Eric och då gick vi upp för att sjunga lite julsången, va asnice, vi jammade på som fan. Mamma å jag sjöng, Viktor körde trummor, Erik elgitarr, Fredde bas/tuba/piano (han växlade lite ;P) och pappa tamburin :P Lotta däremot blev ledsen å drog därifrån :P men sen var det iaf dags för Kalle Anka, men jag känner mig lite lagom trött på de så jag skippade det å satt å finurlade lite med Challes bloggdesign och så här ser den ut nu =)



Sen satte vi igång med maten som nu alldeles strax är klart! Ska bli gott å äta ;D Sen är det Karl-Bertil Jonsson innan det är dags för tomten att dyka upp! ;D Jag är grymt pepp på att få julklappar, särskilt när mamma säger att jag kommer få mest, får typ allt från min önskelista! :O Så det e fett nice :D särskilt när jag knappt kommer ihåg vad jag önskat mig ;) men det är 3 timmar kvar.. men det går väl relativt snabbt ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0