Sanktaaaaa Luciiiiaaa

Hej hej =)
Igår överraskade jag ju Rickard =) Jag åkte hem till honom vid 7-tiden, var först iväg och handlade, sen gick jag hem till honom och gjorde iordning maten, det blev lasagne och till efterrätt blev det ananas med vit choklad ;) Sen såg jag till att ha persiennerna nerdragna i köket och bara ett tänt ljus på ljus ovanför spisen så han inte skulle se att jag var hos honom. Så när han kom hem kl 10 så satte vi oss och åt och sen blev det mys =)

Idag gick jag upp kl kvart över 5, halv 6 gick jag till tåget och kom fram till skolan typ kl 7. Efter uppsjungningen så bytte vi om, sen fick vi kransar att ha på huvudet som vi dessutom får behålla ;) 10 över 8 var det första tåget, det gick bra, men blev lite yr, men annars så ^^ Dock så missade dom att ge lucian ett smycke :P

Andra föreställningen gick bra den med, efteråt så bytte vi om och nu sitter vi här på textkommunikationen och gör ingenting :P Jag har ju min textkommunikation på onsdagar istället, så har andra halvan av klassen på fredagmornar. Så nästa lektion är svenska, som är inställd, sen e det rörlig bild, men vi får inte vår kamera förän kl 2, så jag har alltså håltimme i typ 4 timmar nu! Fett sämst :( Funderar på att åka till Rickard igen, men han svarar inte så vi får se hur jag ska göra.. Vi ska ju filma efter skolan hemma hos Stephanie, hoppas det går bra =)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0