Torsdag :D <3

Hej hej =)
Idag är jag uppe i tid! Woho ;D Idag är det först skola som gäller, slutar 14:20, sen ska jag sitta kvar i skolan och plugga lite, sen när mamma ringer så ska jag åka till Älvsjömässan och möta up penne där så sk vi gå på SACO studentmässa ^^ Jag har ju lite funderingar på att åka som Au Pair efter skolan (men nu när jag träffat Rickard så vet jag inte längre om jag ska det..) så jag och mamma tänkte åka dit för å få lite mer information =) Men den stänger kl 6, då ska jag hem och städa så det är lite fint här hemma tills på fredag då vi ska filma här. Kl 9 så ser jag till att vara på centralen för då kommer Rickard hem :D :D <3 <3

Bussen går först om en halvtimme, så jag ska väl döda lite tid genom att fixa till mig lite.. eller kanske läsa, vi får la se ;P Måste förresten låna nya böcker idag.. läste ju ut första igår, och har bara halva andra boken kvar :P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0