Tur och retur till Arlanda!

Hej hej!
Var ju på restaurang i fredags med Rickard, Rickards kompis Sebbe och hans tjej Ellinor (tror jag hon hette iaf xD), var en italiensk restaurang, det var gott, lite väl kryddat kanske, men annats så =) Sebbe och Ellinor var jättetrevliga också så det var kul =) Efteråt så gick vi till "saddle and sabre" där vi mötte upp Sebbes morbror så dem satt och drack och pratade lite, jag drack en asgod vin/cider, grymt god ^^ Vi kom hem någon gång vid kl halv 2, jag somnade på en gång, hade ju nästan varit uppe ett dygn så :P

I lördags så var det ju väldigt segt att komma upp ;P Men till slut så gick det iaf. Då åkte vi iaf och bytte däck på Rickards bil sen åkte vi till Dalens och hälsade på Rickards morfar sen åkte vi hem igen och var hemma ett tag innan vi åkte till hans föräldrar, men på väg dit så gick hans kylarslang sönder så det rök som fan från motorhuven :P så han fick stå och mecka med det i en timme, så vi kom lite sent till hans gitarrlektion. Men när den var slut så åkte vi och tankade och där träffade vi på Challe & Nicke och Adde & Emmi, så vi var där ett tag innan vi åkte hem och tittade på film och mös =)

Idag gick vi upp kl 10, kl 11 var vi hos Rickards moster och hennes man. Vi åkte till nåt ställe där hans mormor ska bo och gjorde det lite hemtrevligt, sen fikade vi hos hans moster innan vi åkte hem och käkade och så. Kl halv 8 så åkte vi iväg till t-centralen, sen satt vi på arlanda express-tåget, helt plötsligt så plingade det till, dörrarna stängdes och tåget började rulla! Haha, så jag fick följa med till Arlanda och vinka honom hejdå där :P Grät lite gjorde jag också.. Men varför jag gjorde det ska vi inte gå in på, blev lite rädd bara eller vad man ska säga.. Men iaf, tycker synd om Rickard, han slösar massa pengar på mig >.< Resan till Arlanda och tillbaka kostade lixom 240 kr...

Är iaf hemma nu sen några timmar tillbaka, men har gjort annat så jag har inte hunnit blogga ;P Snackade lite med mamma sen ringde Christoffer och sen Rickard, och vi la nyss på, men nu ska jag stänga av datorn och gå och lägga mig, är grymt trött!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0