Usch!

Igår var kul, träffade Challe och Nicke å vi åkte lite bil ;)

Idag däremot.. Mår riktigt blä, ångest ångest ångest. Vet inte hur jag ska göra, måste dit, prata med nån, vem? vågar inte ringa, känner mig allmänt jättestressad över allt, jul om 5 dagar, har ingen julkänsla alls, jag fryser hela tiden fast jag har femtioelvatusen plagg på mig, allt sitter i huvudet bara, man kan ju inte frysa när man sitter inne med massa kläder på sig!? Ska på julmarknaden på Skansen imorn med Alex, ska bli jättekul, men jag vill inte ändå, för jag klarar inte av all jävla snö! >.< Baka halva söndagen å hela måndagen och hinna städa lite också, kommer jag hinna allt? Känns som om mamma å pappa tycker jag är borta för mkt å inte tar hand om mina djur hemma.. om dom bara skulle låta mig flytta så skulle dom inte ha det problemet.. Men jag har iofs ändå inga pengar, ska ju sluta på donken. Glömde sprutan hemma också så jag har inge insulin, men jag får överleva tills imorgon.

Gaah!! Mår inte alls bra nu.. vill ha Rickard här, men han har gitarrlektion, så han kommer väl inte hem förän 1-1 ½ timme >.< Funderar på att städa lite, få tankarna på annat, Rickards kusin kommer ju på middag ikväll och lämnar hans katt, och det är lite småstökigt så jag kan städa så Rickard slipper göra det när han kommer hem.

Sorry för lite osammanhängande text.. Mår som sagt ganska blä nu, ångest påväg..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0