Vem tror ni fann en nöt i årets gröt?

Vi tyckte det skulle bli lite kul att se vem som skulle få nöten i år, eftersom att alla är i ett förhållande. Så vem tror ni fick nöten då? Jo, mamma så klart, typ första tuggan, så det sög ju lite :P Resten är iaf ute på promenad nu, men jag känner att jag pallar inte det, är för mkt snö och jag vill inte riskera att stuka foten ännu mer. Brukar eg. älska våra julprommenader, men som sagt, i år har jag verkligen ingen julkänsla. Farfar är också hemma, men han ligger och vilar, så jag sitter här så länge. Tror inte de blir borta så värst länge, de skulle till Vi och tillbaka typ, hämta Eriks körkort skulle dem göra iaf.

Sitter och lyssnar på high school musical låtar, bra grejer det ;) Är fett sugen på att öppna julklappar, men det är 7 ½ timme kvar tills jag får göra det :( Ibland blir jag lite smått trött på vår planering faktiskt :P Ne, ska spela nå mupp spel nu.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0