Busigt ^^

Hey =)
Idag började dagen med naturkunskap, å där vare asslappt :P Så jag satt å smsade med nån snubbe vars nummer jag hade fått av Jessica :P han typ stalkade henne :P å så fort han började smsa med mig så lämnade han henne ifred xD Så i guess that jag just fick a stalker =P (Svengelska 4 life <3) Ne men han e väl lite rolig :P
Sen hade jag iaf svenska med en tredjedelav klassen, för vi hade bokgrupp. Så jag snackade lite om vad min otroligt bra bok (Sandor slash Ida :P) handlade om, å sen bjöd hon på torkade aprikoser. Jag ville inte ha xP



Vid skåpen sen fick jag reda på att vi inte hade någon gympa, så vi drog å käkade, å under lunchen fick jag reda på lite skoj saker ;P Någon erkänner en sak och de andra hänger på.. =P
Men vi hade då alltså 2 ½ timmes hål, så vi drog till bibblan å chillade där ett tag, men sen tröttnade vi och kom på att samhällslektionen kanske inte är världsnödvändig att gå på, å matten pallar vi inte med våran dryga vikarie så jag till sjuksyster å fyllde i en sån där lapp vrf jag skulle gå hem å sen tog jag, Julia, Amanda å Jessica bussen hem. Jag gick av vid Vi vid Älvsjö å gick därifrån =) Tog 25 min, å när jag kom hem satte jag mig här =)


Nu är jag hungrig, men vi har ingen frukt x( men farfar kommer idag, så han kanske har det. Det hoppas jag på iaf ^^

Ska nog plugga lite matte nu.

Puss å kram <3


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0