Godnatt!

Hey,
Mötet gick snabbt. Jag och Viktor drog igenom mammas vanliga punkter genom att skämta om dom, för vi kan typ redan allt utantill vad mamma ska säga :P
- Tisdag blir jobbig, för då kommer mamma hem sent, då måste någon göra mat så att Charlotte får något att äta.
- Alla ska ha gjort sina uppgifter senast ikväll!
- Alla måste bli bättre på att gå ut med Dharma regelbundet och alltid slänga en blick på tavlan och kolla när hon va ute senast!
- Sen är det alltid något om Lotta. Antingen är det solflickorna ellet något med skolan.
Sen kan vi ha någon extrapunk, och idag var det om Eriks räkning (han hade ju sönder en glasruta på nyår)  å det behövde inte jag lyssna på, så det gick snabbt ^^

Efter mötet städade jag vardagsrummet, och när det var klart så satte jag mig och spelade lite ^^ Men nu är kl halv 9 och jag känner mig jättetrött, så jag ska gå och lägga mig :)

Ajuste, igår så låg jag och tänkte ganska mkt innan jag somnade, och jag tänkte ut precis vad jag skulle säga till mamma, men sen när jag vaknade idag så vågade jag bara inte, även fast jag låg igår å typ "joo, men det vågar jag, det e ju inte så farligt" men ne, det gick inte. Sen tänkte jag kanske säga nåt när vi va ute på promenad, men det gick inte heller.. så aa.. får se hur, var och när jag berättar det då :P

Men ska som sagt sova nu :)
Puss å kram <3

Inger ligger i sängen och väntar på mig :)


/C

Kommentarer
Postat av: Elin

Mig mister du iaf inte som kompis <3 Jag bryr mej verkligen inte, du är fortfarande samma person.

Hoppas du får till det med att prata med in mamma <33

2009-02-16 @ 14:21:09
URL: http://olagligtblond.blogg.se/
Postat av: Stephanie

är det där en hamburgar-kudde???? ljus skiner från himlen och halelulja kören sjunger GE MIG DEN! :D

2009-02-16 @ 21:04:26
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0