Gomorron

Hey,
Jobbig natt inatt :P Ne, men först kollade jag klart på Beverly Hills Chiuaua å sen somnade jag, sen vaknade jag kl halv 4 å mådde skitilla, så jag sprang till toan å satte fingrarna i halsen å spydde (hade gjort det för eller senare ändå) å sen gick jag å la mig å somnade om.

Vaknade kvart över 12 första gången idag, men sen somnade jag om, å så drömde jag att jag va på värsta konserten å så sjöng dom The pretender - Foo fighters, å sen när jag vaknade så hörde jag bror min komma upp för trappen sjungades på den låten :P Så jag frågade om han hade lyssnat på den, å det hade han, ganska högt antar jag, högt nog för att jag skulle höra det å få in det i min dröm iaf xD

När jag vaknade andra gången iaf, innan jag gick upp å pratade med Viktor dåra, så hade jag Sigge bredvid mig, å han va huuur kelig som helst :D Det va mys ^^
Sen pratade jag med Viktor dåra å sen gick jag på jakt efter mamma, hittade henne ute i "verkstaden" :P hon höll på å bygga en hylla xD Visade henne mina "eksem" å hon sa "Jahapp, nu har du fått det som jag å mormor oxå har" Så det e tydligen nåt som går i släkten eller nåt xP Hon vet inte vad det är, bara att det dyker upp då och då (efter förkylningar bl.a) å att det är jättestörande å kliar å gör ont, så det suger :P Men man kanske ska ta å gå till nån läkare å ta reda på vad det är? för det verkar ju inte mor min ha gjort :P

Så här kul ser dom ut iaf >.< (sämst bild, srry för de :P)


Nu tänkte jag iaf käka lite frukost! Är hur hungrig som helst.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0