Harry Potter och Den Flammande Bägaren

Denna filmen har Johan och jag sett ikväll =) Haha jag går baklänges ;D Såg 5an igår å 4an idag xD Men den va bra iaf ^^ Annars har vi inte gjort så mkt.. jo, vi ritade en skiss över skolans (Kärrtorps) matsal! =P för han gick ju där förut, å dom har tydligen ändrat massa så vi ritade en skiss xD Tänkte fota den å lägga upp, men orkade inte för jag hittade inte kameran xP

Är grymt sugen på godis! Och jag skulle kunna gå ner å handla nåt på macken, för jag har ju lite småpengar (HATAR SMÅPENGAR! Då får jag alltid dom här sugen >.<) Men nu när jag har varit duktig så har jag gått ner 1 kg, å då vill jag inte bli onyttig å gå upp igen.. men jag e så sugen!!!!!!! Får se hur jag gör.. ska försöka å stå emot..
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, jag fattar fortfarande inte för jag är trög ;) men jag ska nog ändå göra om min design för jag gjorde om en konstigt stilmall från början :)

2009-02-23 @ 23:59:09
URL: http://hejmonki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0