Hemma

Hej hej =)
Jag fick sällskap av Erik å Viktor å Eriks kompis Christopher (TROR jag han heter :P) till fruängen, för dom skulle på någon hemmafest någonstans. Så i fruängen så fortsatte dom mot Emmi för å hämta upp henne å jag drog till Vi å köpte en ask noblesse till Julia som födelsedagspresent (tråkigt, jag vet, men allt annat va ju stängt :P)

Sen satte jag mig å väntade på bussen i typ 20 min :P Julia å Ellinor kom å mötte upp mig sen å vi gick hem till Julia där det va en del folk, ca 20 st tror jag det va, men alla va sociala å snälla, så det va kul :D Så vi åt, vi sjöng, Julia öppnade presenter, vi åt lite till, vi satt å pratade, vi (dom) dansade å sen började folk dra sig hem, jag blev sist kvar eftersom att jag va den enda som åkte buss :P Så jag va där i ca 15 min efter att alla andra dragit, men sen gick jag så att jag hann med min buss som gick 00:22, gick av vid fruängen å gick därifrån, så nu har jag nyss kommit hem. Har bytt om å flätat håret (har börjat sova med två flätor, är jätteskönt, annars blir man så svettig i nacken xP) men nu ska jag ta av mig linserna!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0