Home!

Hej :D
Nu ska ni få veta vad jag har gjort hos Jenny :D
Först när vi kom dit så gick vi till hästarna på en gång å Jenny varnade mig att Mackan fäller, jag pussar honom på mulen å skriker "Faaan va han fäller!" Jag fick alltså hästhår i hela munnen -.-' Så vi satte igång å borsta av allt hår från honom.. inte allt kanske, men mkt =P blev en jävla massa hårtussar på marken xD Men sen sadlade vi hästarna å jag red på Mackan, Madde på Stanley, Jenny på Pelle å Elin gick. Så vi red på vägen en bit, sen när vi vände så fick Elin rida Mackan istället :) Så vi red (jag gick) tillbaka å sen så lekte vi lekar med hästarna :) Bla. 1 2 3 röda lyktan stop xD Hade Stanley då, å han ville inte stanna å stå still så jag fölorade ganska stort xD sen så red vi "lektion" Först va Madde lärare å sen Jenny ;) men det va kul :D jag lärde mig lite nya saker som jag inte alls kommer ihåg namnen på =P Jag red på Stanley då iaf å kom på att det inte va så jobbgt :) Jag har tidigare tyckt att han har jobbigt trav (långa steg eller nåt sånt =P) men det va inte så svårt ändå :) E bara Peller jag inte vågar rida nu då har e lite "vild" xD

När vi ridigt klart (1 ½ timme red vi ^^) så sadlade vi av hästarna å släppte ut dom i hagen, sen gick vi in å fikade (munkar, fett gott ^^) å sen gick vi ut å mockade å fixade i stallet sen satte vi på filmen å efter ett tag så kom Jennys pappa med mat, blev Calzone för min del ^^ å sen så kollade vi klart på filmen å käkade lite onyttigt snacks ^^ å sen gick vi ut till stallet igen å nattade hästarna =) Sen kollade vi på lite tv innan vi somnade ^^

Idag gick vi upp kl halv 11 å käkade frukost å sen åkte vi på en gång typ, så när jag kom hem så var det bara Erik hemma, för mamma, pappa, Lotta å Fredrik har ju åkt till landet ^^ Men imorn kl 9 ska jag vara klar å åka, för då kommer mormor å Eric å hämtar oss (Viktor, Erik å mig) å så åker vi oxå till landet :)
Fick föresten en kalender av mamma idag oxå! Bra, för jag måste börjar hålla koll på läxor å sånt =P kan inte alltid lita på alla andra hela tiden :P
Men ska städa undan lite saker nu ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0