Inte lika lat ;D

Hey =)
Jag var lite duktig å tog mig i kragen och tog Dharma på en 30 mins promenad å sammanlagt sprang jag väl 15 min å gick snabbt i 15 min ^^ Så jag är ganska nöjd =) Så nu har jag iaf precis varit nere å tagit en dusch, å så har jag flätat håret i två flätor så jag ser ut som världens mupp, för jag passar verkligen inte i flätor ;P Men det blir så härligt lockigt dagen efter så ^^

Nästan jag asså (A)


Skönt med helg/lov nu iaf! :D I helgen så ska jag iaf träffa Madde, å vi ska typ fika eller shoppa (inte för att jag har några pengar å shoppa för, men hon kanske vill ;P) Å under nästa vecka så ska jag träffa Johan någon dag, å kanske Jenny oxå =D å sen nästa helg ska jag till landet, bläää >.<

Ne, nu ska jag se om det finns något kul att göra!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Madde

Ne har inte heller ngr pangar till att shoppa, så vi tar en fka ist tkr jag ;)

2009-02-21 @ 16:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0