Jävla mattevikarie!

Hej =)
Dagen idag:
Mentorstid - Hände inget speciellt, fick frånvarorapport, 9.9% oanmäld frånvaro har jag, oops :P
Svenska - Lämnade in min braiga novell, och snackade om bokrecensioner.
Matte - Vi hade ett läxförhör och sen räknade vi ut lite saker, men faan va jag hata honom, Alexander, vår mattevikare, han är så grymt jävla dryyyg! För Marek får vi lyssna på musik under läxförhör, men då kommer Alexander nu och typ dampar för att man tar fram iPoden, och han typ vill att man ska lägga den under bordet o.O Ne, honom gillar jag inte, saknar fan Marek, så då är det fan illa :S

Sen "slutade" vi :P Ne, men vi hade ingen engelska, så då skulle vi alltså få vänta i 2½ timme på Naturkunskapen typ, och det pallade jag inte :P så jag och Julia åkte hem till henne, vi åt och sen försökte jag hjälpa henne å fixa the sims.. men det gick inte alls :S så det va ju lite synd :P Men vid 10 i 5 gick jag från henne och kom hem kl 5 över halv 6 ^^ men det va fett skönt å va ute och gå ^^ Gick och sjöng högt för mig själv oxå, som tur va så stötte jag inte på nån ;)  När jag kom hem så tog jag Dharma på en snabbprommenad oxå =)

Imorn är det fredag!!!!!! :D Fan va skönt ^^ Och sen är det ju alla hjärtans dag på lördag :) och då firar mamma och pappa sin 23:de bröllopsdag ^^ Och så fyller tydligen Marcus i min klass år också, så nu vet ni det oxå ;)
Vad har ni för planer på alla hjärtans dag? Kommentera och berätta :)
Själv har jag inget planerat än så länge :P Men får se om det kommer upp något.



Ne, nu har jag inget mer å skriva =P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 18:33:35
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Marielle

Dags för tävling! Denna gång hos mig och ni tävlar om priser värda över 500kr! :-)

2009-02-12 @ 18:33:45
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0