Jessica + Bert...? xD

Hej hej ^^
Idag tog jag tuben till skolan, träffade såklart folk från klassen där å så fick jag höra att Bert (kodnamn, suckers ;D) gillar Jessica, TIHI, så det va lite skoj xD



Dagens första lektion var iaf matte, å det va 11 frågor på G-testet vi hade, men det kändes som om det gick skitbra, så det e nice! :D



Lunch, va nån grekis biff med ris och svampsås, det va fan gott, särskilt såsen! :D Sen så gick vi å snackade med Göran (Göööraaan!) om språk. Men eftersom att vi har prao i 3 månader i 3an så får vi typ inte ha prao för isåfall måste vi va en egen grupp till det eller nåt sånt bullshit, så det blire inte :(



Engelska, å där skulle vi ju göra ett gammalt nationellt prov där å det hade jag totalt glömt bort! Men man skulle skriva om sin favoritfilm (man kunde skriva annat oxå, men det lät roligast) så jag skrev om Twilight! å det gjorde lilla Stephie oxå ;D



Sista lektionen vi hade var naturkunskap, å det va lika intressant som vanligt :D (jag e faktiskt inte ironisk ;P) han snackade om DNA och typ ingen annan bryr sig så det e liiiiite svårt å fatta nåt å koncentrera sig när alla andra pratar -.-' Men men, det jag fattade var intressant iaf :D



Sen tog jag iaf bussen hem, satt å kollade på Twilight på min iPod under tiden ;D å när jag kom hem så åt jag, pappas pannkakor, så jag lär väl va hungrig om några minuter igen xP
Har iaf värsta masschatten med folk från klassen nu (vi är väl typ 6 pers) så jag ska fortsätta å snacka bullshit med dom nu :D
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

wow vilken bild historia det var idag xD

2009-02-19 @ 18:56:58
URL: http://puffslime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0