Kort skoldag ^^

Hey =)
Fick redovisa idag på grafisk form-lektionen, det gick väl bra :P Jag var den enda som hade gjort ett bokomslag dock xD Sen började vi med å göra en tidningsartikel ("designen" till den dåra) min ska handla om hundvård ;D
Andra lektionen var matte. Nu är det endast två lektioner kvar, sen slipper vi vår dryga vikarie, woho!!! =D Men jag TROR iaf att jag fattade vad vi höll på med idag xD

Sen slutade jag! :) Jag hade ju helt glömt bort att det skulle vara en bokgrupp idag på svenskan, å jag ska ha det på onsdag (bästa dagen f.ö för då fick jag sluta tidigare idag å börja senare på torsdag ;P för på onsdag är det mitt under skoldagen, så det e nice ;D) så jag åkte hem å gick ut med Dharma =) Nu ska jag se om det finns något kul å titta på ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0