Mardröm!

Ajuste, hade en jättehemsk mardröm inatt! Har aldrig känns sån panik asså.. Jag har flera gånger drömt om att jag haft spindlar på mig överallt. I håret, munnen, örona, innanför tröjan, ja överallt, och spindar är ändå det värsta jag vet, och jag har vaknat upp många gånger, fortfarande panikslagen. Men idag var jag verkligen panikslagen. Å ni kommer typ tycka jag e astöntig när jag berättar vad jag drömde om, men det skiter jag i =P

Jag vaknade upp (i drömmen dåra) en helt vanlig dag och så gick jag och ställde mig på vågen. Den visade min vanliga vikt. Sen går lite av dagen, jag gör inget speciellt, å så ställer jag mig på vågen igen, och då har jag gått upp i vikt. Å så höll det på hela drömmen, å varje gång jag ställde mig på vågen så var det + 3-4 kg. Och sen hade jag människor runt omkring mig som hela tiden sa åt mig att jag måste gå ner i vikt och att jag ser hemsk ut osv. Sen sista gången jag ställde mig på vågen så gick den till 99,9 kg och stannade där som att det var min vikt. Men sen helt plötsligt så började den stiga igen, den gick över 100, 110, 120, 130, och jag kunde inte för något för å stoppa det, siffrorna blev högre och högre och jag kände själv hur jag blev större och större. Sen plötsligt vaknade jag. Det första jag gjorde var att springa till spegeln och kolla hur jag såg ut.. seriöst, ni skulle känna min panik.. inte kul -.-'



Sen gick jag då å la mig igen (jag vaknade någon gång vid 4-tiden) å somnade om och drömde nåt jag inte kommer ihåg =P
Men nu ska jag kolla AA!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0