Någorlunda frisk :P

Hej hej
Idag va jag inte i skolan, hade tänkt å gå, va uppe vid 9 å käkade frukost å så, men pappa tyckte att jag skulle va hemma å vila lite till så jag verkligen blir frisk, så då blev det så ^^ Så jag har legat å läst hela dagen, läste ut "Breaking Dawn" för ca 30 min sen ;D Fan va bra den va! Jag vill läsa mer! :D

Har iaf precis varit nere å duschat, för ikväll ska jag ju bort till Elin från min gamla klass, hon fyllde år igår så hon ska ha födelsedagsmiddag :D Så det blir skoj ^^ Så jag ska träffa Madde å Mimmi om 50 min, så jag ska börja fixa mig nu ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: emma

hej vill säga at din blogg är väldigt fin skulle du vilja hjälpa mig med min om du har lust kanske ? :)

2009-02-06 @ 16:42:33
URL: http://flowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0