Plugga?

Tjenare,

Anton hade rekomenderat en film till mig, American Psycho, så jag laddade ner den å kollade på den idag.



Om American Psycho:

American Psycho handlar om den framgångsrike Patrick Bateman, en helt vanlig snobb som går till kontoret varje dag på Wall Street, festar och lever livet.
Men bakom den perfekta fasaden i det ytliga livet bland nyrika yuppies, dyrt vin, fina restauranger, Armanikostymer, knark och lyxhoror döljer sig en mörk hemlighet...
Inga av Patricks vänner kan ana det, men mitt bland dom vandrar en blodtörstig psykopat som mördar för nöjes skull.

När jag kollat klart filmen så fattade jag iiingenting :P Men jag snackade lite med Anton å läste runt lite, så då fick jag lite bättre klart för mig vad som hänt å vrf å allt sånt =P Men aa.. den va väl lite väl crazy kanske :P Själv tycker jag inte att han mördade för nöjets skull, som det framgår i recensionen, utan att han mördade för att han kände att han var tvungen, alltså var han galen, enligt mig =P

Sen var det dags för mig å göra mat. Så jag stekte upp kyckling och morötter, kokade pasta och kokade upp majs- paprika- och ärtblandning, sen blandade jag allt det å så åt vi, det va gott, men jag va inte hungrig alls, så jag åt bara några tuggor typ.

Nu funderar jag på å kanske plugga. Vi har ju mdk till imorgon, 10 sidor å läsa.. så jag ska göra det å sen hjälpa syrran med origami ;P
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0