RUBRIK

Hej,
Fikade som sagt med Madde idag, i fruängen, det va mys :-) Jag tog en semla och en fanta och hon en maräng-grej och en cola ^^ Så vi satt å snackade om lite allt möjligt =) Men sen va hon tvungen å åka hem för hennes mamma fyllde år idag :) Sen va jag onyttig å gick å köpte lite godis >.< När jag kom hem så la jag mig å läste medan mamma fixade med min dator, för jag installerade ett antivirusprogram, men sen började musen muppa som fan :S men hon grejade lite men det gjorde ingen skillnad, men sen kom jag fram till att det va glapp i sladden -.-' Men har en annan mus nu iaf =)

Fredrik har sin Karolina här idag iaf, så han lagade mat idag, blev broccolipaj (hon är vegeterian) det va gott :) sen va jag nere å sjöng lite singstar å sen satte jag mig här =) Gör inget speciellt nu å lär inte göra det heller =P kanske ska spela lite the sims, får se ;P
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0